باربری مشهد به انزلی | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به انزلی – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به انزلی -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بندر انزلی 
بندر انزلی بزرگ‌ترین بندر در شمال کشور است. این بندر زیبا در استان گیلان قرار دارد و فاصله آن تا رشت، یعنی مرکز استان گیلان، 40 کیلومتر است. این شهر بعد از رشت، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌زبان در جهان است.
حالا با هم جاهای دیدنی بندر انزلی را مرور می‌کنیم.
۱. مرداب انزلی
شاید اگر بدانید مرداب انزلی قدمتی 15هزار ساله دارد، دلیل خوبی باشد برای اینکه اولین و مهم‌ترین جای دیدنی بندر انزلی را با این گزینه شروع کنیم. مرداب انزلی که با نام تالاب انزلی هم شناخته می‌شود، در واقع یک دریاچه ساحلی یا تالاب است که در دریای خزر و در شهر بندر انزلی، در شمال استان گیلان واقع شده است. مرداب انزلی این شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند و پناهگاه حیات وحش سلکه (Selke Wildlife Refuge) و تالاب سیاه کشیم (Siahkesheem Marsh) است.
اگرچه طی چند دهه اخیر تالاب دچار آلودگی‌های زیادی شده است، اما هنوز به عنوان مکان مناسبی برای تماشای پرندگان شناخته می‌شود و یکی از مکان های دیدنی بندر انزلی است که هر ساله توریست‌ها و افراد بومی و غیربومی زیادی از آن بازدید می‌کنند. باربری مشهد به انزلی -  آب تالاب بندر انزلی از انشعابات شیرین و تازه شروع می‌شود و به آب‌های شور نزدیک دهانه بندر و دریا محدود می‌شود. تحقیقات و مطالعات نشان می‌دهد که در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم شوری آب تالاب بسیار بیشتر بوده است.
از دهه 1300 (یا 1930 میلادی) وسعت این تالاب کاهش یافته است و در حال حاضر به یک چهارم وسعت سابق خود رسیده است. با این حال، در ده سال گذشته شوری آب تالاب انزلی بیشتر شده است و دو دلیل برای این مسئله وجود دارد. یک، بالا آمدن سطح آب دریای خزر که باعث شده است حجم زیادی از آب تعویض شود و دو، حمل و نقل بیشتر نمک در آب «شیرین» ورودی به دلیل افزایش آب در بالای رودخانه و نزدیک به سرچشمه.
۲. مناره انزلی یا برج ساعت در جاهای دیدنی بندر انزلی

یکی دیگر از جاهای دیدنی بندر انزلی که قدمت قابل توجهی دارد، برج ساعت یا مناره است که در سال 1194 شمسی، به دستور خسروخان گرجی حاکم گیلان و از آجر ساخته شد.هدف از ساخت این برج 28متری، دیده‌بانی از دریا و همچنین فانوس دریایی بوده است. دریانوردان با دیدن روشنایی بالای مناره می‌توانستند در تاریکی خودشان را به کانال برسانند و در کنار بندر لنگر بیندازند و پهلو بگیرند.در سال 1307 این برج تعمیر و مرمت شد و در بالای آن ساعتی قرار گرفت که گفته می‌شود این ساعت هفت کوکه بوده و از آلمان خریداری شده است.متاسفانه سال‌ها بود که صدایی از این ساعت به گوش نمی‌رسید. در سال 1369، شهرداری ساعت قدیمی را با یک ساعت الکتریکی تعویض کرد و هنوز این ساعت در انزلی قرار دارد و یکی از زیبایی‌های این شهر است.
۳. ساحل بندر انزلی
از هر چه بگذریم، صحبت کردن درباره خط ساحلی بندر انزلی خوش‌تر است.نیازی به گفتن نیست، اما برای کسانی که شاید ندانند می‌گوییم که بندر شهری است که از یک طرف به دریا و از سمت دیگر به خشکی می‌رسد. بندر انزلی از یک سو به دریای خزر و از سوی دیگر به جنگل‌ها و خشکی محدود می‌شود. باربری مشهد به انزلی -  خط ساحلی بندر انزلی یکی از جاهای دیدنی بندر انزلی است که امکان ندارد کسی عاشق آن نشود.خط ساحلی بندر انزلی 42 کیلومتر است و اسکله و بلوار ساحلی بندر انزلی از زیباترین و جذاب‌ترین قسمت‌های این شهر است که در روزهای بهاری با عطر شکوفه‌های نارنج و باران‌های بی‌نظیرش مستتان می‌کند.
۴. پارک جنگلی بندر انزلی
پارک جنگلی بندر انزلی یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز بندر انزلی و استان گیلان است که در جاده رشت به انزلی واقع شده است و هر ساله عده زیادی از مسافران و بومیان گیلانی به این طبیعت زیبا و بکر می‌آیند و سیزده‌به‌در یا آخر هفته را در کنار دوستان و خانواده می‌گذرانند. در این پارک جنگلی امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود اکثر مسافران حداقل یک بار هم که شده به این پارک سر بزنند.در قسمت ورودی این پارک نمایشگاهی از صنایع دستی استان گیلان برپاست که می‌توانید غذاها، شیرینی‌ها و دیگر صنایع دستی این شهر و استان را ببینید و با آن‌ها آشنا شوید.
باربری مشهد به انزلی و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به انزلی - رشت -لنگرود - هشتپر - آستارا -لاهیجان - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهکل – رضوانشهر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به انزلی،حمل بار از مشهد به انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: